Malotraktor Kubota BX261
Máte dotaz? Rádi Vám jej zodpovíme.
Ing. Eduard Mach
Jindřichův Hradec, Třebíč, Znojmo
Jindřichův Hradec, Třebíč, Znojmo
František Med
Havlíčkův Brod, Jihlava, Chrudim
Havlíčkův Brod, Jihlava, Chrudim
Petr Těšík
Žďár nad Sázavou, Svitavy, Blansko
Žďár nad Sázavou, Svitavy, Blansko
Lukáš Baloun
Chrudim, Žďár nad Sázavou, Třebíč
Chrudim, Žďár nad Sázavou, Třebíč
Bc. Jaromír Panáček
Jihlava, Pelhřimov, Jindřichův Hradec
Jihlava, Pelhřimov, Jindřichův Hradec
Ing. Oldřich Chalupa
Blansko, Brno, Brno-venkov, Znojmo
Blansko, Brno, Brno-venkov, Znojmo
Eduard Mach ml.
Jindřichův Hradec, Třebíč, Znojmo
Jindřichův Hradec, Třebíč, Znojmo
Ing. Milan Jirouš
Blansko
Blansko

- Univerzální traktor řady BX
Máte dotaz? Rádi Vám jej zodpovíme.
Ing. Eduard Mach
Jindřichův Hradec, Třebíč, Znojmo
Jindřichův Hradec, Třebíč, Znojmo
František Med
Havlíčkův Brod, Jihlava, Chrudim
Havlíčkův Brod, Jihlava, Chrudim
Petr Těšík
Žďár nad Sázavou, Svitavy, Blansko
Žďár nad Sázavou, Svitavy, Blansko
Lukáš Baloun
Chrudim, Žďár nad Sázavou, Třebíč
Chrudim, Žďár nad Sázavou, Třebíč
Bc. Jaromír Panáček
Jihlava, Pelhřimov, Jindřichův Hradec
Jihlava, Pelhřimov, Jindřichův Hradec
Ing. Oldřich Chalupa
Blansko, Brno, Brno-venkov, Znojmo
Blansko, Brno, Brno-venkov, Znojmo
Eduard Mach ml.
Jindřichův Hradec, Třebíč, Znojmo
Jindřichův Hradec, Třebíč, Znojmo
Ing. Milan Jirouš
Blansko
Blansko

Motor | |
---|---|
Typ | Kubota D1005, vznětový, kapalinou chlazený |
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem | 1 001 cm3 |
Maximální výkon na PTO | 14,5 (19,7) kW (HP) |
Jmenovité otáčky | 3 200 ot/min |
Maximální kroutící moment | 60,2 Nm |
Vzduchový filtr | 1stupňový, papírová vložka |
Objem palivové nádrže | 25 l |
Převodové ústrojí | |
Typ převodovky | hydrostatická |
Počet rychlostních skupin | 2 |
Pohon stroje | 4×4 (s možností vypnutí pohonu přední nápravy) |
Uzávěrka diferenciálu | ano |
Brzdy | kotoučové v olejové lázni |
Řízení | hydraulické |
Tempomat | ano |
Vývodové hřídele (PTO) | |
Typ | závislý na otáčkách motoru |
Zadní PTO | 540 |
Mezinápravový PTO | 2 500 |
Čelní PTO | na přání 2 000 |
Možnost využití všech PTO souběžně | ano |
Hydraulika | |
Celkový výkon čerpadla hydrauliky | 23,5 l/min |
Maximální provozní tlak | 125 kg/cm2 |
Kategorie zadního 3bodového závěsu | Kat. I |
Regulace zadního 3bodového závěsu | řízení polohy |
Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen | 539/304 kg |
Ovládání zdvihu | mechanické s automatickým vypnutím v maximální poloze |
Regulace rychlosti klesání | ano |
Blokace polohy ramen pro transport | ano |
Externí hydraulické okruhy vpředu/vzadu | 2/2 |
Rozměry | |
Rozchod kol vpředu | 930 mm |
Rozchod kol vzadu | 820 mm |
Rozvor | 1 400 mm |
Minimální světlá výška (v závislosti na pneu) | 166 mm |
Vnitřní průměr otáčení | 2,3 m |
Standardní pneumatiky vpředu | 18×8,5–10 |
Standardní pneumatiky vzadu | 26×12,00–12 |
Hmotnost | |
Technická data čelního nakladače | |
Typ | LA243 |
Ovládání | mechanické, 1pákový rozvaděč, s plovoucí polohou |
Odpojení nakladače | ano, bez použití nářadí |
Rychloupínání lopaty | ne |
Maximální výška zdvihu (k čepu lopaty) | 1 810 mm |
Zahloubení s lopatou ve vodorovné poloze | 120 mm |
Šířka základní lopaty | 1 219 mm |
Objem základní lopaty | 0,14 m3 |
Nosnost na středovém čepu lopaty (max. výška) | 340 kg |
Nosnost 500 mm před středovým čepem (max. výška) | 235 kg |
Doba zdvihu výložníku do nejvyšší polohy bez nákladu | 3,5 s |
Doba spuštění výložníku bez nákladu | 2,7 s |
Doba vysypání lopaty | 1,7 s |
Hmotnost nakladače | 170 kg |
Vybavení | |
ROPS | ano |
Kabina | na přání |
Klimatizace/topení | ne/ano |
Zásuvka 12 V | ano |
Sedadlo | komfortní s odpružením |
Nastavitelný volant | ano |
Držák na nápoje | ano |
Schránka na nářadí | ano |
Čelní hydraulický závěs | na přání |
Čelní vývodový hřídel | na přání |
Tažná lišta vzadu (spodní závěs) | ano |
Maják | na přání |
Přední blatníky | na přání |
Přední závaží | na přání |
Čelní nakladač | na přání |
Čelní ochranný rám kapoty | na přání |
Mezinápravové žací ústrojí | na přání |
Pneumatiky záběrové | na přání |
Pneumatiky trávníkové | na přání |
Pneumatiky komunální | na přání |
Pneumatiky industriální | na přání |
Schválení pro provoz na pozem. komunikacích | ano |