Sklápěče Krampe pro stavební účely

SklápÄÄe Krampe pro stavební úÄely
SklápÄÄe Krampe pro stavební úÄely - obrázek č.2SklápÄÄe Krampe pro stavební úÄely - obrázek č.3SklápÄÄe Krampe pro stavební úÄely - obrázek č.4SklápÄÄe Krampe pro stavební úÄely - obrázek č.5SklápÄÄe Krampe pro stavební úÄely - obrázek č.6SklápÄÄe Krampe pro stavební úÄely - obrázek č.7SklápÄÄe Krampe pro stavební úÄely - obrázek č.8SklápÄÄe Krampe pro stavební úÄely - obrázek č.9SklápÄÄe Krampe pro stavební úÄely - obrázek č.10SklápÄÄe Krampe pro stavební úÄely - obrázek č.11SklápÄÄe Krampe pro stavební úÄely - obrázek č.12SklápÄÄe Krampe pro stavební úÄely - obrázek č.13SklápÄÄe Krampe pro stavební úÄely - obrázek č.14

Nová dimenze dopravy zeminy a štěrku na stavbách Firma Krampe je jedním z největších německých a evropských výrobců traktorových návěsů na přepravu zeminy, štěrku a sutě. V této oblasti se v oblasti stavebnictví rozvíjí nový trend, nasazení výkonných traktorů s návěsy jako náhrada nákladních automobilů nebo velkých grejprů CAT a Volvo.

Ve spojení s traktory s plynulou změnou převodů (Massey Ferguson - DynaVT) jsou návěsy Krampe "dopravními expresy". Tato kombinace jezdí bez problémů v těžkém terénu na stavbě, může na silnici protože vůz i traktor mají značku. Spotřeba traktoru Massey Ferguson s plynulou převodovkou DynaVT se v tvrdém provozu pohybuje pod 15 l nafty/hod. Nákladní automobily mají problémy v těžkém terénu, jsou drahé, na druhou stranu tahače Volvo a Cat mají vysokou spotřebu, velký výkon, nemohou ale na silnici a pořízení takovéhoto vozu je finančně náročné.

Dva typy vozů a náprav Firma Krampe vyrábí širokou paletu vozů pro převoz zeminy. Základní typy mají označení S+K (Sand und Kies) a vozy řady HP. Vozy S+K mají zesílenou korbu s úzkým žebrováním. Základní použití je v komunální sféře. Pro použití v zemědělství je možno vozy vybavit nástavkami o výšce 1 m. Nápravy jsou dodávány jako kloubové výkyvné nebo hydraulicky odpružené. Vozy řady HP (Halfpipe) jsou určeny pro profesionální nasazení u stavebních firem nebo při službách na stavbách. Korba těchto vozů je specielně tvarovaná. Nejčastějším materiálem korby je Hardox ocel. Vůz má přední hydraulický válec, rychlospouštění korby, automatické mazání. U náprav je možno rovněž zvolit kloubové výkyvné nápravy nebo hydraulicky výkyvné nápravy. Nejčastějšími pneumatikami jsou Michelin XM. Zadní čelo se otevírá hydraulicky z kabiny. Tato řada se vyrábí v dvou a třínápravovém provedení.

Máte dotaz? Rádi Vám jej zodpovíme.

Ing. Eduard Mach
Jindřichův Hradec, Třebíč, Znojmo
František Med
Havlíčkův Brod, Jihlava, Chrudim
Petr Těšík
Žďár nad Sázavou, Svitavy, Blansko
Lukáš Baloun
Chrudim, Žďár nad Sázavou, Třebíč
Bc. Jaromír Panáček
Jihlava, Pelhřimov, Jindřichův Hradec
Ing. Oldřich Chalupa
Blansko, Brno, Brno-venkov, Znojmo
Eduard Mach ml.
Jindřichův Hradec, Třebíč, Znojmo
Ing. Milan Jirouš
Blansko

Hydraulicky odpružené nápravy ADR

Hydraulické odpružení náprav používá firma Krampe u vozů HP "Halfpipe" již několik let. V tomto případě se jedná o nezávislé zavěšení každého kola zvlášť. Nápravy jsou na každé straně propojeny vuzavřeném systému ,kde je vedle hydraulických pružících válců také zásobník se stlačeným plynem. Tyto nápravy mají stejný tlak na vozovku, dobře vyrovnávají nerovnosti a mají vysokou stabilitu. Na začátku se do hydraulického systému vpustí hydraulický olej, nastaví se výška vysunutí hydraulických válců. V závislosti od naložení funguje na vozech automatický zátěžový regulátor brzd. Hydraulické odpružení je technologií budoucnosti, kterou již dnes můžete vidět na technice Krampe.

Připojení návěsů Krampe k traktoru

Vozy Krampe pro přepravu stavebních hmot jsou vystaveny vysokému namáhání v náročném terénu. Proto je velice důležité spojení návěsu s traktorem. Každý traktor má v jiné výšce umístěn závěs, proto doporučujeme zvolit výškově seřiditelnou oj. Díky tomu bude mít návěs vždy rám vodorovně s podložkou. U vozů HP je odpružení oje provedeno pomocí dvou silentbloků. K vozům se dodává široký výběr koncovek pro spojení k traktoru. Na vůz jsou namontovány pomocí 6 šroubů. Po opotřebení je možno spojku vyměnit. Na obrázku je znázorňěn široký výběr spojení od normálního oka oje s průměrem díry 40 mm, oka oje pro Hitsch, otočného oka oje s průměrem 53 mm pro Dánsko . Profi podniky favorizují stále více spojení koulex pánev K 80 od firmy Scharmuller.

Stavební návěs Krampe HP 20 Halfpipe

Tento typ návěsu je určen pro profesionální nasazení u velkých stavebních firem při odvozu zeminy a suti. Ve spojení s traktory s tzv. Vario převodovkou nahradí jeden vůz HP 20 nákladní automobil s třemi nápravami. Pokud jde o produktivitu a efektivnost má tato kombinace výrazně nižší náklady na provoz než nákladní automobil nebo silné stavební speciály Volvo nebo Cat. Korba z 6 mm Hardox oceli je vyrobena v tzv. Halfpipe tvaru do kulata. Díky tomu stavební materiál z korby dobře sjíždí.Zadní čelo je hydraulicky otevírané se zajištěním. Objem korby je 13 m3. Na stavbě se dá do vozu nakládat 23-24 tun hmoty. Alternativně jsou k těmto vozům nabízeny kloubové výkyvné nápravy nebo moderní hydraulicky odpružené nápravy. Pro tvrdé nasazení se doporučují k těmto vozům pneumatiky Micheline Cargo X Bib nebo XS.

Stavební návěsy Krampe řady SK

Univerzální návěs pro stavbu i zemnědělství

Traktorové návěsy na písek a štěrk patří v Německu již několik let k normálnímu obrázku řady stavenišť na dálnicích nebo při přepravě zeminy v těžkém terénu. S novou řadou SK přichází firma krampe na trh s třemi modely s délkou korby 5,0 m,5,5 m a 6 m. Nejmarkantnější změna proti minulému období je ,že nové návěsy dostaly tvar korby z úspěšné řady návěsů Big Body. Stranové plechy jsou vyformovány do oblouku z jednoho kusu plechu. Díky tomuto zahnutí plechu dostala nová konstrukce stavební korby více stability. Díky odstranění stranových nosníků korby se výrazně snížila hmotnost celého vozu, navíc se plocha na straně korby dá použít jako ideální reklamní plocha. Původní korby se stranovými sloupky byly nyní kompletně vyřazeny z výroby u firmy Krampe.

Podle osvědčeného motta firmy Krampe „Kvalita na kolech" je nové návěsy řady SK objednat také s korbou z materiálu Hardox, případně s kloubovými výkyvnými nápravami nebo s parabelickou pružinou,to vše s naběžně řiditelnou nápravou nebo se systémem nuceně řízených náprav. Všechny nápravy pro řadu SK pocházejí od firmy BPW, čímž se firma Krampe liší od všech konkurentů. Odpružená oj patří rovněž k sériové výbavě vozů, jako verze 40 km/h.

Stavební návěsy Krampe řady SK májí nízkou vlastní hmotnost, šířku okolo 2,55 m, která umožňuje také dopravu hmot po silnici. Ve srovnání s jinými variantami dopravy na stavbě (dumper nebo nákladní automobil) má kombinace traktor a stavební návěs velice příznivou spotřebu okolo 10-12 l/hodinu u traktoru s výkonem 200 k.

Standardem všech vozů je hydraulicky otevírané zadní čelo s automatickým zajištěním . Díky velkému úhlu otevření zadního čela se dá vůz bez problémů nakládat také zezadu,což je vhodné především ve stavebnictví. Stěny korby jsou z plechu 5 mm a podlaha z plechu o tlouštce 6 mm

Jak tomu u této kategorie vozů pro stavebnictví bývá, jejich majitelé chtějí vozy využít také v oblasti zemědělství nebo odvozu štěpky. Často jsou to podniky služeb, které vozy využívají celoročně. Pro ně jsou určeny nástavky na siláž o výšce 60 a 80 cm . Díky této výbavě je možno vozy využít na odvoz obilí, siláže, jakýchkoliv zemědělských materiálů a štěpky.

Již řadu let kladou konstruktéři firmy Krampe důraz na vlastní nízkou hmotnost návěsů. Proto se u Krampe používá na stavební návěsy jemnozrnná ocel. To má vliv na dlouhou životnost vozů a vysokou užitnou hodnotu.

Nezávazná poptávka - Sklápěče Krampe pro stavební účely

Přečetl(a) jsem si a beru na vědomí zpracování osobních údajů.
Položky označené * jsou povinné.