Návěs s rolovací podlahou Krampe Bandit

NávÄs s rolovací podlahou Krampe Bandit
NávÄs s rolovací podlahou Krampe Bandit - obrázek č.2NávÄs s rolovací podlahou Krampe Bandit - obrázek č.3NávÄs s rolovací podlahou Krampe Bandit - obrázek č.4NávÄs s rolovací podlahou Krampe Bandit - obrázek č.5NávÄs s rolovací podlahou Krampe Bandit - obrázek č.6NávÄs s rolovací podlahou Krampe Bandit - obrázek č.7NávÄs s rolovací podlahou Krampe Bandit - obrázek č.8NávÄs s rolovací podlahou Krampe Bandit - obrázek č.9NávÄs s rolovací podlahou Krampe Bandit - obrázek č.10

Mít v programu vůz, který žádná jiná firma nenabízí - to byl jeden z mnoha vývojových cílů našeho partnera firmy Krampe z Coesfeldu. Konstruktéři firmy Krampe chtěli při konstrukci nového vozu odstranit běžné nevýhody návěsu nebo vozu s výtlačným čelem. Návěs se zadním sklápěním nejde dobře vyklopit ve skladech s nízkou střechou, u vozu s výtlačným štítem to jde, ale ve srovnání s návěsem je složitěji konstruován, proto má při stejné velikosti nižší nosnost.

Celoročně použitelný návěs s vysokou nosností a velkými možnostmi

Nápad pro konstrukci vozu s rolovací podlahou Bandit pochází z trychtýřovitých přepravníků na brambory s gumovým pásem, které se již řadu let používají k přepravě brambor po silnici. Nový vůz Bandit dostal korbu z návěsů řady Big Body, která byla trochu upravena. Rám podvozku pochází rovněž z návěsů řady Big Body. Standardními nápravami je vzduchem odpružená náprava, na přání nabízí Krampe hydropneumaticky odpruženou nápravu, stejně jako parabolicky odpruženou nápravu.

Podlaha návěsu Bandit je kompletně pokryta rolovacím gumovým pásem. K pohonu pásu slouží dva hydromotory v čelní stěně korby a v zadní části vozu. K pohonu pásu je potřeba okolo 60-100 l oleje/min. při tlaku 170 bar.


Dávkování - nakládání a vykládání

Přepravovaný materiál je možno pomocí regulace pásu dávkovat. Pro nakládání vozu například balíky slámy se posouvá pás k čelní stěně. Standardní výbavou vozu je dálkové ovládání , které si může vzít obsluha vozu sebou například do nakladače. Vedle ovládání jednotlivých funkcí stroje jako je například zadní čelo existuje na ovládacím pultu funkce automatiky pro vyložení korby. Po stisknutí tlačítka se automaticky otevře zadní čelo a spustí se vyprazdňování. Tato funkce se dá použít například při odvozu siláže nebo senáže.


Vyprazdňování vozu i u nízkých hal

Díky výšce základních postranic 1,5 m nepřesahuje výška vozu výšku 3 m od země. To zaručuje vykládání materiálu i v nízkých halách. Pro odvoz senáže nebo štěpky se na vůz nasadí nástavby o výšce 60 nebo 80 cm. Ploché zadní čelo má nejmenší výšku při otevření ze všech návěsů na trhu.

V současnosti jsou k dispozici tandemové verze vozu s rolovací podlahou Bandit 650, Bandit 750 a třínápravová verze Bandit 980 s užitnou nosností 15-25 t. Na všechny verze vozů jsou k dispozici parabolicky odpružené nápravy, vzduchem odpružené nápravy a také hydropneumaticky odpružené nápravy s náběžně řízenou nápravou nebo nuceným řízením náprav.

Návěs s rolovací podlahou Krampe Bandit 650

Ideální návěs tam, kde jsou nízké stropy a málo prostoru. Návěs s rolovací podlahou Krampe Bandit 650 je nejmenší z celé řady návěsů za traktor. Je to kompaktní návěs, vhodný pro agregaci s traktory okolo 160-180 k.

Máte dotaz? Rádi Vám jej zodpovíme.

Ing. Eduard Mach
Jindřichův Hradec, Třebíč, Znojmo
František Med
Havlíčkův Brod, Jihlava, Chrudim
Petr Těšík
Žďár nad Sázavou, Svitavy, Blansko
Lukáš Baloun
Chrudim, Žďár nad Sázavou, Třebíč
Bc. Jaromír Panáček
Jihlava, Pelhřimov, Jindřichův Hradec
Ing. Oldřich Chalupa
Blansko, Brno, Brno-venkov, Znojmo
Eduard Mach ml.
Jindřichův Hradec, Třebíč, Znojmo
Ing. Milan Jirouš
Blansko

Nezávazná poptávka - Návěs s rolovací podlahou Krampe Bandit

Přečetl(a) jsem si a beru na vědomí zpracování osobních údajů.
Položky označené * jsou povinné.